Kovács Dóra könyvbemutatója
Esemény időpontja: 2021.10.07
2021-10-07
Elsőként a varázsszőnyeget állták körül, és „cigóri móri, endemondé móri” varázsszavak közös ismételgetésével felkészültek a közös gondolkodásra, játékra.
Kovács Nóra magáról elmondta, hogy ő egy mentálhigiénés szakember, aki a lélekkel foglalkozik, valamint mese terapeuta, akinek a mese mindennapi életében benne van.
Először arról hallottak a gyerekek, hogy a mesék eleinte nem a gyerekeknek szóltak, hanem felnőttek mesélték egymásnak.
Minden mese végén „boldogan élnek míg….”.
Először csak magamnak akartam mesét írni, de ez később változott.
Első könyvem a Madár Lenke, de elhoztam a Hermina néni és Csücsök úr kötetét is.
Ez után beszélgetés kezdődött az írónő és gyerekek között.
Ki szeretett volna már mesét írni?
Megemlítették a magyar mese napját.
Ki szereti a meséket?
Mi a kedvenc meséd?
Hol játszódnak a mesék?
Játszódhat-e a valóságban a mese?
Megbeszélték, hogy a helyszínek időnként megtalálhatók a térképen, de lehetnek képzeletbeli helyek is.
A mesék megértéséhez fantázia és képzelőerő is kell
Csukd le a szemed, és varázsold el magad!
Lehet-e Kölesd egy mese helyszíne?
Milyen szereplő lennél szívesen egy mesében?
Milyen állattá szeretnél válni, és miért?
A színekről mi jut eszedbe?
A kérdésekhez a gyerekek aktívan kapcsolódtak, élvezték a játékot.
Végül megnéztek egy animációs filmet a homokrajzról, majd csoportban maguk is készítettek homokrajzot.
Közben a többiek ismerkedtek a Hermina néni és a Madár Lenke című kötetekkel.
Rendhagyó író-olvasó találkozó volt, ahol a gyerekek érdeklődését a mese iránt sikerült felkelteni.
Eseménynaptár
eseménynaptár nagybanLegfrissebb híreink
- 2025-12-01Meghívó jótékonysági bálra
- 2025-11-29Meghívó a Traktoros Mikulásra
- 2025-11-29Meghívó "Karácsonyváró" rendezvényre
- 2025-11-14Meghívó az iskola kulturális bemutatójára
- 2025-11-13Meghívó az iskola Kulturális bemutatójára
- 2025-10-23A Népfőiskola 27.évfolyamának első félévi előadásai
- 2025-10-21Meghívó a XII. Erzsébet-napi Hagyományőrző Bálra Kölesden



















