Tolnai borutazás


Az Agrármarketing Centrum nyílt pályázati felhívást tett közzé a 2010-2011 évi közösségi bormarketing keretében. A támogatás célja a magyar borkultúra, borászatok, borok népszerűsítése, marketingjének elősegítése Magyarországon. A Tolnai Borút Egyesület is elkészítette pályázatát, májusban beadta és pozitív elbírálásban részesült.

2011-08-11

Az Agrármarketing Centrum nyílt pályázati felhívást tett közzé a 2010-2011 évi közösségi bormarketing keretében. A támogatás célja a magyar borkultúra, borászatok, borok népszerűsítése, marketingjének elősegítése Magyarországon.

A Tolnai Borút Egyesület is elkészítette pályázatát, májusban beadta és pozitív elbírálásban részesült. Egy pályázó maximum 3 különböző rendezvényre adhatott be pályázatot. Az egyesület vezetősége több önkormányzattal és rendezvényszervezővel tárgyalt és a végső megállapodás szerint Bonyhádon, Kölesden és Pakson mutatkozhatnak be a Tolnai Borút borászai az alábbi rendezvényeken:
- Bonyhádon 2011. augusztus 12-13-án a XI. Tarkamarha Fesztiválon
- Kölesden 2011. augusztus 20-án IV. Szent István-napi Borünnepen
- Pakson 2011. szeptember 23-24-én a Kenyér, Hal és Bor Ünnepén

A következő 10 borászat élt a bemutatkozás lehetőségével:
1. Tűzkő Birtok – Bátaapáti
2. Danubiana Kft. – Bonyhád
3. Both Pincészet – Gyönk
4. Sebestyén Pincészet – Bonyhád
5. Gábor Pincészet – Bonyhád
6. Veres Pincészet – Tevel
7. Gálaker Kft. – Simontornya
8. Fried Kastély Szálló – Simontornya
9. Sarok Pincészet – Györköny
10. Grál Borpince – Gyönk

A helyszíneken az érdeklődők faházainkban megkóstolhatják és meg is vásárolhatják a borászok borait.

Szeretettel várunk minden kedves kölesdi a lakost a rendezvényeken, különös tekintettel a kölesdi IV. Szent István napi Borünnepre!

Az egyesület vezetősége


Készült a Nemzeti Bormarketing Program és az Agármarketing Centrum támogatásával.